Producător de lactate japonez a găsit o modalitate ingenioasă de a-i motiva pe copii să bea laptele din sticle!

0

Un producător japonez de lapte și produse lactate a găsit o modalitate ingenioasă de a-i motiva pe copii să termine sticlele de lapte la prânz – decorarea sticlelor cu benzi desenate manga.

Seki Milk, un producător și procesator de lapte din prefectura Gifu din Japonia, a furnizat produsele sale școlilor locale, dar în ultimii ani compania a observat cum consumul de lapte a scăzut semnificativ. Potrivit propriilor sale cercetări, majoritatea elevilor (aproximativ 65% dintre ei) nu își terminau sticlele de lapte la prânz, ceea ce provoca risipa inutilă de alimente și, de asemenea, îi privea de calciu și de alți nutrienți valoroși.

Cu toate acestea, dacă ești părinte, probabil că știi deja că a-i face pe copii să mănânce lucruri care sunt bune pentru ei nu este cel mai ușor lucru din lume. Seki Milk a venit cu un mod original și amuzant de a-i motiva pe copii să își termine laptele – sticlele manga.

Dacă nu sunteți familiarizați cu cultura otaku, manga este versiunea japoneză a benzilor desenate occidentale și este populară în rândul oamenilor de toate vârstele și categoriile sociale din întreaga lume. Tocmai această atracție generală a fost cea care a inspirat Seki Milk să o folosească drept desen principal al sticlelor sale de lapte. Compania a încheiat un parteneriat cu un studio manga pentru a produce o serie manga originală și a o imprima pe sticlele sale de lapte transparente.

Seki Milk a colaborat cu agenția de publicitate VOJ și cu ilustratorul manga aamiakihiko pentru a crea o serie manga intrigantă pe care elevii o puteau citi doar după ce goleau sticlele de lapte de conținutul lor nutritiv. Manga este imprimată pe sticlă cu vopsea albă, astfel încât este vizibilă doar după ce sticla este golită de lapte.

Deși, din punct de vedere tehnic, elevii nu trebuie să consume laptele pentru a avea acces la desenele manga de pe sticle (ei pot doar să arunce laptele), Seki Milk merită cu siguranță credit pentru soluția inovatoare la o problemă delicată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *